Aktivnost učenika

Vrijeme je da naša lektira donese osmijeh na lice učenika. 😁

Nakon što su učenici V-1 završili sa čitanjem školske lektire “Tom Sojer” Mark Twaina, pristupili su izradi obrade lektire, s fokusom na dva zadatka: Lektira u vrećici i Pizza lektira. 🍕

Koncept Lektira u vrećici obuhvata prikupljanje 5-6 predmeta koji učenike/učenice asociraju na ono što su čitali. Nastavnica je izvlačila predmete iz njihovih individualno oslikanih vrećica i zadatak učenika bio je objasniti s kojim dijelovima u romanu se isti mogu povezati. ⁉️

Koncept Pizza lektira podrazumijeva prezentaciju romana po poglavljima, s naglaskom na elaboraciju učenika u kojoj objašnjavaju zašto je ovaj roman štivo koje bismo svi trebali pročitati. 📚⁉️

Na ovaj način je učenicima omogućeno da u potpunosti iskažu svoju kreativnost, a pored toga – čitanje je postalo zabavno. 📚

Avanture Tom Sojera su oživjele.