U okviru realizacije projekta “Podrška bibliotekama osnovnih škola radi jačanja jezičko-komunikacijskih kompetencija”, podržanog od strane Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke, učenici IV-2 odjeljenja čitali su i analizirali lektiru “Patuljak vam priča”. U obradi lektire korištena je tehnika “lektira iz vrećice”. Učenici i učenice podijeljeni u četiri grupe nakon pročitanog djela na sat su donijeli papirnate vrećice. Prednju stranu papirnate vrećice oslikali su kao naslovnicu pročitanog djela, a na suprotnoj strani papirnate vrećice zapisivali su unaprijed dogovoreno: kraća bilješka o autoru, najdraži dio priče, osobine likova, pouku, mjesto radnje i vrijeme radnje. U papirnate vrećice učenici su stavili po pet predmeta u svaku vrećicu, a predmeti su morali biti u vezi s pročitanim djelom. Tokom predstavljanja radova, učenici su iz vrećica izvlačili predmete obrazlažući zašto su baš one zaslužile mjesto u njihovoj vrećici, te su tako dobili priliku poboljšati svoje jezičke i komunikacijske kompetencije.