U sklopu realizacije projekta “Podrška bibliotekama osnovnih škola radi jačanja jezičko-komunikacijskih kompetencija”, a koji je podržan od strane Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke, u sklopu nastave jezika i književnosti, obrađene su lektire korištenjem kreativnih tehnika (lektira iz vrećice, pizza lektira, lapbook) te je provedena debata o pročitanom. Specifični ciljevi projekta su, između ostalog, poboljšanje jezičko-komunikacijskih kompetencija kroz obradu lektire, te povećanje interesa za književnost i čitanje kao bitan faktor u cjeloživotnom razvijanju jezičko – komunikacijskih kompetencija.
Učenici odjeljenja IV-2 su analizirali lektiru “Pinokio” kroz tehniku Šest šešira. Šest šešira je tehnika paralelnog mišljenja, koju je osmislio Edward de Bono, svjetski stručnjak u području kreativnog razmišljanja.
Razmišljanje učenika ide, metaforički, u šest različitih pravaca, koji su prikazani šeširima bijele, plave, crvene, žute, zelene i crne boje, a predstavljaju činjenice, emocije, logički negativan i pozitivan pogled, kreativnost i kontrolu procesa mišljenja.
Učenici su dali doprinos projektu, a u isto vrijeme se zabavili, razmišljali iz različitih uglova, pronalazili dokaze i činjenice za svoje tvrdnje i radom u timu shvatili koliko je važan doprinos pojedinca za uspjeh grupe.